FAQ

Wat is de minimale bestelwaarde?

De minimale bestelwaarde is 29,00 euro


Krijg ik een bevestiging na het bestellen?

Na elke succesvolle bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Als u de e-mail niet ontvangt, controleer dan de spammap in uw mailbox. Mocht je nog steeds geen e-mail hebben ontvangen, neem dan contact met ons op (bij voorkeur per e-mail). Soms komt het voor dat gebruikers een fout maken bij het invoeren van het e-mailadres en er dus geen bevestigingsmail kan worden verzonden.

 
Ik heb de aankoop bevestigd, maar mijn browser crashte. Is mijn bestelling geaccepteerd?

Als u een orderbevestiging per e-mail heeft ontvangen, dan is uw bestelling ook geregistreerd - ongeacht het browserprobleem.

 
Hoeveel zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden gedetailleerd beschreven in het gedeelte "Betaling en verzending".

 
Met welk bedrijf wordt er verzonden?

Wij verzenden met DHL / Deutsche Post.

 
 
Kan ik de goederen persoonlijk ophalen?

Wij zijn een puur postorderbedrijf en hebben geen winkel. U kunt de goederen echter wel ophalen in het magazijn in Mainz. Selecteer hiervoor de verzendmethode "Afhalen" bij het plaatsen van uw bestelling. De goederen kunnen pas worden afgehaald nadat wij de verzendbevestiging per e-mail hebben ontvangen, waarin wij u informeren dat de bestelling is verzonden (d.w.z. dat de zending voor u klaar staat). Neem een ​​kopie van de orderbevestiging mee.

Het adres is: POPACK LOGISTIK GmbH, Achardstr. 1, 55127 Mainz. Het magazijn is geopend van maandag tot en met vrijdag van 7.00 uur tot 14.00 uur (behalve op feestdagen).
Om de goederen af ​​te halen, hebben we het bestelnummer nodig dat u per e-mail of telefonisch is meegedeeld. Bij het ophalen van het voertuig dient u zich te legitimeren. Als persoonlijke incasso niet mogelijk is, hebben wij een volmacht nodig. Afhalen is pas mogelijk nadat wij u een e-mail hebben gestuurd met de factuur.

Let op: Zonder geldig bestelnummer is afhalen niet mogelijk.
 
 
Hoe snel krijg ik mijn goederen?

De levertijden staan ​​vermeld op de productdetailpagina's. Alle artikelen die in onze winkel besteld kunnen worden hebben wij op voorraad. Deze producten hebben een beschikbaarheidsindicator in groen of geel.
 
 
Kan ik betalen met Credit Card?

Wij accepteren VISA en Masterkcard in de 3-D Secure procedure (Verified by Visa en Mastercard SecureCode) evenals Maestro.


Ik heb met PayPal betaald maar ben niet doorgestuurd naar de winkel. Is mijn bestelling toch geaccepteerd?

Zodra u van ons een orderbevestiging per e-mail heeft ontvangen, is uw bestelling geplaatst.